Poskytované služby
Občanské právo
běžné záležitosti vyplývající z každodenního života, vymáhání pohledávek, zastupování v soudních sporech, exekučních řízeních, zastupování v přestupkových řízeníchObchodní právo
poskytování komplexních služeb pro obchodní korporace i jednotlivé podnikatele; řešení jednotlivých případů plynoucích z obchodí praxe, vymáhání a správa pohledávek včetně jejich základní ekonomické evidenceRodinné právo
řešení rozvodů, vypořádání majetku, výživné, úprava styku s dětmiSmluvní právo
sepisování kupních, darovacích, směnných a dalších smluv, zejména potom smluv vztahujících se k nemovitým věcem včetně smluv spojených se zápisem geometrických plánů atp, a to včetně ověření podpisů a advokátní úschovy kupní ceny; v případě potřeby zajištění podpisu účastníků smluvního vztahu v místě jejich bydliště nebo v jiném místě spolu s ověřením jejich podpisu; prověřování dokladů předkládaných zájemcům o prodej či koupi nemovitých věcí či jejich nájem ze strany realitních kanceláří a dalších osob; zastupování při koupi nebo prodeji nemovitých věcí včetně zajištění souvisejících právních úkonů a jednání s realitními kancelářemi,Ostatní činnost
advokátní úschova finančních prostředků; správa majetkuTrestní právo
smluvní zastupování v trestních věcech se zaměřením na problematiku dopravy a oblast zbraní a střelivaMyslivost
Vzhledem k tomu, že jsem absolvoval vyšší zkoušku z myslivosti a rovněž k dlouholeté praxi při provozování honiteb nabízím zastupování a služby v této oblasti včetně problematiky náhrad škod způsobených zvěří. Dále jsem oprávněn vykonávat funkci mysliveckého hospodáře nebo správce honitby.Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
Zákon o zákona o ochraně spotřebitele v aktuálně platném znění přináší další možnost řešení sporu advokáta s klientem – spotřebitelem, pokud se sami nedohodnou na oboustranně přijatelném kompromisu. Rolí zprostředkovatele je pro tento případ pověřena Česká advokátní komora se sídlem Národní 16, 110 00 Praha 1, tel.: +420 273 193 111, e-mail: sekr@cak.cz
Pro případ nespokojenosti klienta – spotřebitele, který není spokojen se způsobem vyřízení „reklamace“ nebo s jejím zamítnutím ze strany advokáta je tedy dána možnost klienta – spotřebitele obrátit se na Českou advokátní komoru.
Bližší podmínky pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů jsou uvedeny na stránkách České advokátní komory https://www.cak.cz/ v rubrice „Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů“.
Neváhejte nás kontaktovat
Kontaktujte nás ať již osobně v naší kanceláři či telefonicky na telefoním čísle